·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز تاکيد کرد هنوز قراردادي با استقلالي‌ها امضا نکرده است.
 
سيدمحسن حسيني در خصوص حضورش در استقلال به عنوان بازيکن کمکي اظهار داشت: صحبت‌ها درباره استقلالي شدن من نيم ساعت بيشتر طول نکشيد و فقط به صورت تلفني با من صحبت‌هايي انجام شده است.
 
 وي با بيان اينکه گويا بين 2 باشگاه گسترش‌فولاد و استقلال توافقات اوليه صورت گرفته است، افزود: من از چيزي خبر ندارم و مانند يک بازيکن حرفه‌اي همه چيز را به باشگاهم سپرده‌ام. بايد صحبت‌ها بين 2 باشگاه انجام شود و اگر صحبتي باقي بماند بنده همراه مدير برنامه‌هايم با استقلالي‌ها صحبت خواهم کرد.
 
مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز درباره اينکه سايت باشگاه استقلال به صورت رسمي از اين انتقال خبر داده است، گفت: اگر روي سايت چنين چيزي آمده نشان از صحت و سقم قضيه دارد اما من نمي‌خواهم انتقالم به استقلال را تکذيب کنم و چون در کيش هستم مي‌گويم از چيزي خبر ندارم. در اين بين هنوز قراردادي امضا نشده و اگر قرار باشد قراردادي امضا شود مديربرنامه‌هاي من در تهران حضور دارد و با استقلالي‌ها صحبت خواهد کرد.
 
حسيني در پاسخ به اين سوال که براي استقلالي شدنش با قلعه‌نويي صحبت کرده است، اظهار داشت: با آقاي قلعه‌نويي هيچ صحبتي نداشتم اما از طرف ايشان با من تماس گرفتند و صحبت‌هايي انجام شد که هنوز نهايي نشده است. البته من از آقاي قلعه‌نويي شناخت دارم و هر حرفي که ايشان بزند من روي آن حرفي نخواهم زد.
 
وي ادامه داد: باعث افتخار من است که دوباره شاگرد آقاي قلعه‌نويي شوم و قرار است اين بار به تيمي بروم که خود او در اين تيم اسطوره شد و من هم از کار کردن با آقاي قلعه‌نويي لذت مي‌برم.
 
مدافع تيم گسترش‌فولاد تبريز درباره حضور در استقلال عنوان کرد: براي من رفتن به استقلال با توجه به اينکه چند سال در تيم پر طرفداري چون تراکتورسازي بودم چندان هم سخت نيست و فکر نمي‌کنم شرايط 2 تيم تفاوت خاصي داشته باشد اما به هر حال قدمت تيم استقلال بيشتر است و در آسيا و ايران رنکينگ بالاتري از تراکتورسازي دارد که از اين نظر به تيم سابقم مي‌چربد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392 ] [ 18:11 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 472
بازدید کل : 77676
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang